Vote for me...

Sunday, May 10, 2009

Vote for me...



Adeh dah nak berehat lah sekejap berblogging ( entah berapa lama.. entah beberapa ketika..), buat sementara waktu ni silaj lah tolong jawab soalan-soalan di atas.. nanti aku update lah balik.. kala-kalau ada sebarang pesan dan komen silah lah tinggalkan kat sini...

6 comments :

kuIna LadyInRed said...

ala sesekali update la.. nanti lelabah buat sarang ha..

Aidi Rahimi Ibrahim said...

amboi... mai K.L. hari tu tak contact aku pun, sibuk sangat kot?!.

:-)

Sikelu said...

hehe.. sori lah Aidi.. aku pon pi kalut-kalut nak amik peksa.. tak teringat nak contact sapa pun lah.. he hee..

tak pe tak pe nanti aku pi wat lawatan rasmi kat ko.. bawak anak bini sama ka.. boleh ka lepak sana seminggu dua..?

Aidi Rahimi Ibrahim said...

boleh,... jangan cakap saja. mai, aku tunggu.

Zyma Saad said...

En.Kelu....
Update la citer2 yg best dlm ur blog.

Abg Din said...

sila la update....abgdin nak gak tumpang membaca...

:D

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...