Kisah si rempit

Wednesday, May 13, 2009

Kisah si rempit


(gambar : Utusan Malaysia)

Cuba kita bayangkan, apa perasan si emak, batapa remuknya perasaan ibu, bila melihat si anak terpaksa berulang alik masuk balai polis dan mahkamah, betapa hancurnya harapan pada si anak agar jadi tonggak keluarga tapi begini pulak jadinya, bagaimana pula fikiran si anak, di sangka tiada orang mengambil berat, bila dah di tahan polis baru tau bertapa kasihnya ibu, betapa sayangnya si bapa, dan betapa kasihnya sanak saudara.. masaalahnya sekarang sebelum semunya ini berlaku, di manakah fikiran kita..?

4 comments :

Neeza Shahril said...

kesiannya tengok kat mak dia.. kenapa dia kena tangkap zul? merempit sampai langgar orang ke? nampak macam darah je baju dia..

nak nangis lah tengok mak dia..

Sikelu said...

..ditamgkap ketiak operasi polis cegah mat rempit..

pasal kesian lah yang letak kat sini.. boleh jugak ingatkan diri sendiri nanti

Aidi Rahimi Ibrahim said...

tu pun ada manusia bangang yang cuba ambil kesempatan pada mereka.

kuIna LadyInRed said...

kesian si ibu..

dpn rmh sy klu mlm minggu kul 2,3 pagi berdesing telinga.. start kat ptronas. la nie beralih ke jln bohor pulai lak.

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...