Jom Piza

Sunday, May 31, 2009

Jom Piza


Owh yer.. walaupun dah makan kenuri petang tadi, tapi lepas mama balik dari keja, lepas amik Adik Anieq.. sempat juga merayau-rayau, cari makan, huh dah maik balik penyakit makan luar petang-petang, ops dah beberapa minggu dah jadi, baru teringat nakmasukkan.. he hee yer lah ada peristiwa tapi tak ber idea nak masukkan kat sini.. he hee alasannnn!!

Dah abis pusing-pusing cari kedai makan, stall dah tak der lak yang memikat kat nafsu selera makan, abis pusing sana pusing sini akhirnya singgah jer lah kat Pizza H*t tu.. layan jer lah... tapi kesian adik Anieq dah ngantuk bebeno dah tu.. dah tu takleh dok lama dia dah makin mudah jemu, mesti nak buat apa-apa aktiviti, paling-paling tak pon melompat-lompat, sampai lenguh-lenguh tangan den nih haa... apa nak buat, layan sajo la....
Tengok tu dalam dok mengantu tu pon sempat juga dok bergelak dengan Ayong dia..
..Ayong buat muka tak pueh hati, tak boleh nak buas-buas, kena cekup dengan mama dia..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...