Kad Raya dulu dan sekarang..

September 28, 2008

2006
2007

2008

Hmmm.. edisi kad raya aku dulu hingga lah sekarang, kali pertama akumasukkan kad raya ialahpada tahun 2006, masa tu takpandainak edit gambor pon lagi.. jadi akuscan saja kad raya yang pejabat dapat tuh, dan aku letakkan saja kat sini, janji ada tanda kad raya kan... kali kedua tahun lepas, aku dahpandai kot sikit nak potong-potong gambar nih, lepas tu pandai lak cari kad dalam internet, dan lepas tuh editkan kad raya tuh masukkan gambar aku. Masa nih baru abis kelas Photoshop .. jadi boleh la dok apply kat sini. 

Tahun ni pulak, aku kurang berkesempatang nak buat kad yang canggih-canggih macam tuh, cuma pakai satu dua program aku tempet saja gambar kami bertiga kat situ, tu pon nasib baik sempat buang selotape yang terlekat kat kad raya tuh... kalau tak masih ada selotape tu... jadi boleh terima lah ye... ?

You Might Also Like

2 comments