Operasi mencari mood raya..

Monday, September 15, 2008

Operasi mencari mood raya..






Hari ni kan, sampai saja kat pejabat tengok-tengok dah ada hiasan untuk memeriahkan hari raya, hmm aku pon naik semangat la tumpang nak bagi meriah lagi, keluarkan lampu lip lap tu, pastu teruskan menggantung macam kat atas sesuka hati ku.. hu huuu ada jugak sikit mood nak raya kan..?

2 comments :

kuInaJentayutiara said...

heheh msh belum berkesemptn nk masuk lepak kat librry tu almaklum la dok p gerudi tanah di sekeliling aje.. takut la nanti bw selut masuk lak... kotor lantai...

semlm ronda2 cari buku tp tak dak yg dihajati last2 masuk MPHONLINE.... eemmmm semua ada... free delivery klau kos kurang RM150...

Sikelu said...

ku ina...
hmmm yer lah kalau nak yang terbaru memang kat MPH banyak.. kalau kat lib nih lambat sikit la.. pasai kena ikut proc. dia dulu.. he hee .. kalau nak singgah tu sila-silakan la..

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...