Aksi Athirah

Wednesday, February 27, 2008

Aksi Athirah



Ni gambar yang aku baru dapat.. tengok tu betapa seronoknya Athirah mandi.. ni mesti gambar kat umah pengasuh dia, dia ni memang suka main air, mesti nangis-nangis nak berendam dalam baldi tu.. kalau tak di turutkan! Isk lasak sungguh dia nih semenjak dua menjak nih, mesti sejuk ni mandi kat luar umah, tapi bleh tahan lak dengan sejuk.. kalau nak kira tu tak berap aelok la sejuk2 mandi kat luar umah..

Gambar ni di hantar oleh maksu dia, sebahagian dari AJK pengasuh Athirah.. he hee hebatnya dia.. sampai beberapa orang kena mengasuh dia, kalau tak letih la, di ani bukanleh dok diam, asyik nak bergerak saja.. hmm sekali aku tengok gambaq ni sedih juga.. tapi dah tau dengan perangai Athirah ni.. hmm aku senyum saja la..
Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...