Athirah dan sepupunya

February 09, 2008



Posted by Picasa
Potret dua orang sepupu yang beza umurnya hanya 3 - 4 bulan sahaja.. setelah sekian lama depa berjumpa, tanpa ada rasa ikatan apa apa.. tapi malam ni.. bila berjumpa kembali.. dah terasa ada bibit kemesraan antara mereka..

Aku teruja sebenarnya.. sama ada Athirah nak bagi pose yang istemewa atau akan terus bermain dengan mainan dia tu.. jadi aku cuba-cuba sahaja la buat pose ni.. emm bila aku keluar kamera aje.. sepupu Athirah, Eifa.. terus tersenyum dan kerenyeh, emm tentu aksi begini yang dapat kalau dah biasa dengan kamera kan.. dan si Athirah lak tu masih terus bermain.. jadi aku cuba-cuba sajala buat-buat tangkap gambar.. hmmm at the moment keluar lampu flash kamera yang berkelip-kelip tu.. tiba-tiba jer si Athirah tu pandang kamera dan dapat lah pose yang pertama tu.. dan utk pose kedua tu dia mula beri perhatian,.. pose ketiga tu dia dah seronok sangat dah.. tapi sayang.. tak boleh lama.. pasal bateri kamera dah nak abis.. dapat 3 shoot dan tiga-tiga nya boleh pakai kan..?

You Might Also Like

0 comments