Aksi Athirah : Muzium Padi Kedah

Friday, February 8, 2008

Aksi Athirah : Muzium Padi Kedah






Sebenarnya tak ada apa sangat yang nak di laporkan.. cuma hari ni.. teringin pulak nak berjalan-jalan.. selepas hilang letih pi Langkawi.. cuti ponmasih panjang so kami pergi la berjalan-jalan.. target kami ialah Muzium Padi dekat Gunung Keriang kat Kedah.. dalam kol 4 petang lebih.. kami bertolak la.. tapi sayangnya bila sampai sana tengok-tengok Muzium ni tutup pokol 5 petang.. isk lewat dalam 5 minit saja la... mana lak tau yang tutup awal.. dah la baru dok cari jalan..

Tengok kat sana masih lagi ramai yang dok berkeliaran kat kawasan tu.. hmmm jadi kami amik la kesempatan tangkap gambar kat area tuh.. boleh la si Athirah tu berposing sakan.. dalam pukul 5.30 lebih kami keluar dari kawasan tu.. dan Pi Kaki Gunung Keriang.. tengok kat situ ada banyak jual batu Kristal yang hidup.. ramai betul orang kat sana .. nak parking pon susah , mama Athirah dok chek batu-batu tu.. dan sempat juga beli sorang satu rantai tangan denagn Athirah.. he hee ada juga keja diorang kan.. dan Athirah tu punya la suka pakai gelang tangan tu.. dah jadi dua .. lepas beli satu kat Langkawi.. hu huu tak tau berapa lama boleh tahannya.. nasib baik la beli hak yangmurah-murah..

Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...