Google Map

Tuesday, December 26, 2006

Google Map


Isk.. ntah kenapa hari ni aku keboringan sangat .. tak tau nak buat apa, emm maklum la lepas buat weeding buku dan shelving semula... lega rasanya bila semua dah selesai... dalam dok surfing2 tu aku terclick kat satu laman tu dah termasuk dalam google maps... waa cari punya cari, punya cari dan cari.. la umah aku pun ada kat situ.. tapi pandangan dari atas la....

Hmm bertapa canggihnya teknologi kan.. aku rasa kalau di fokuskan lebih sikit lagi ntah kan leh nampak aku sedang berjalan... dan bahay gak ooo.. senang kalau musuh nak serang.. dah setiap penjuru dunia boleh di jejaki.. kecuali dalam gua lah kot... !! Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...