Skip to main content

Konvo Muhd Anieq Nu'man

Akhir nya tamat jua pengajianMuhammad Anieq Nu'man di PASTI Bestari.. Selama dua tahun dia berada di sini sebenarnya banyak juga pengalaman yang dia dapat. Mungkin dia tidak se cemerlang pelajar lain yang memang cemerlang.. dia juga tidak juga antara pelajar yang teraktif dalam PASTI.. juga tidak se maju dalam pelajaran bagai pelajar lain yang lebih maju.. namun dia sebenarnya seorang yang dalam perjuangan..

Dia berjuang dalam memperbaiki keadaan kesihatannya.. Alhamdulillah keadaan dia semakin baik malah bertambah-tambah baik, kalau tahun lepas jumlah hari sekolah berbanding dengan 'cuti' hampir sama banyak.. tahun ni ni dia dah banyak improve.. malahan kebelakangan ni dah jadi saing Athirah untuk ke sekolah. Moga akan berterusan agar tahun hadapan dia kan mudah ke Sekolah..

Apa pun pencapain akedemiknya.. kami sekeluarga kan tetap mendokongnya.. justeru itu serba sedikit dari segi membacanya, mengiranya dan lain lain sudah boleh di lihat kesannya.. Alhamdulillah.. Moga pencapaian ni akan terus merangsangkan semangat untuk dia terus belajar.. Oh peperiksaan akhir tahun ni dia dapat no 6.. tak pasti samada dalam kelas atau Tahun 6.. Moga terus sukses Anieq..!!














Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para