... hujan pagi

June 21, 2010

Semalam cuaca agak panas, dari siang lagi sebenarnya panas, tapi dek teriknya matahari tak der lah menghairankan sangat, tapi bila dah masuk Maghrib masih juga terasa bahang panasnya membawa kepada awal pagi masih terasa panas, he he macam mana aku leh berasa panas sedangkan dalam bilik ada aircon, takkan ekon tak kuat, tak ado lah sebenor aku berada di ruang tamu, asyik melayan bola, pasal tu aku berpanas ajo.. Tengok bola pon tak abis, stakat kol 3.00 sajo, ngantuk ooo pasal esok nak kena keja lak kan..?

Bangun saja pagi, tengok mendung aje, isk baru nak ujan ka? bila keluar rumah baru tau eh hujan turun la lepas aku tido tu, dan ujan nih aku sangka akan berenti dah, pasal masa aku kuar tutinggal bekas ujan semalam je, tapi dalam kol 9.00pagi ni dah mula bergelap kemudian hujan mula turun, kejap lebat kejap slow, samapi lah dalam kol 11.30 kot, lega rasanya, sejuk sedikit alam buana....

You Might Also Like

0 comments