World Cup 2010

Saturday, June 12, 2010

World Cup 2010


Sepakan pertama bolasepak piala dunia 2010 di Afrika Selatan dah bermula, entah la sejauh mana keterujaan aku untukmengikuti piala dunia nih, macam lepas-lepas aku cukup seronok mengikuti di awal awal nya tapi dah dekat nak abis dah ilang tumpuan terutama bila pasukan menjadi favourite aku tewas, ha ha ha tak cekal rupanya aku nih.

Tahun ni, nampak gaya macam bersemangat juga, siap tunggu sepakan mula lagi kan, masa ni dah abis satu games, dan sedang tunggu game kedua, mata masih ok walaupun kekadang sangap tu datang juga, jadi nya sekarang ni aku layan je dulu ceta P Ramlee - keluarga 69, okeh juga la tak lah mengantuksangat, takut jap gi tak sampai separuh perlawanan dah tertido, ha ha ha .. tunggu aje lah tengok...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...