Skip to main content

mr mama pt 3..siri 2 -end part 3( i guess...!!ma)

Alhamduulillah.. sudah masuk 4 hari mama pergi berkursus BTN di Kem Mega Crystal, di Kuala Selangor.. dan anak-anak mama ni ( buat masa ni masih anak abah) tidak memberikan banyak masalah, cuma semalam adik sedikit meragam, selepas balik dari makan kenduri, tido dalamsejam lepas tu dia terjaga kerana terbatuk2, entah samada tersedak minum susu, atau pasal dia nak batuk dan selsema pasal semalam lepas saja bagi dia mandi hidung pon beringus, hmm mungkin depa sejuk kot, kat Perlis ni dah masuk musim sejuk (winter wind), siang malam sejuk kalau peluh pon keluar rumah kena angin pasti sejuk, tapi semakin kering sekarang so kena manyak minum air..

Petang nya adik meragam lagi, mungkin nak ajak pergi jalan-jalan, pasal biasanya kalau ada mama measti nak gi jalan-jalan naik keta, jadi dah dua petang aku bawak dia gi jalan-jalan masuk kampung, tapi tak lama la, pasal angin kat luar agak sejuk.. anyway dia meragam semalam mungkin pasal lapar kot, hmm lepas bagi makan, dalam kol 8.30 mlm dia tidor la selepas makan ubat batuk.. bangun pagi ni ok ajer aku tgk, dalam kol 9.00 pagi daj makan moi, lepas tu bagi ubat batuk gi, sebagai langkah berjaga-jaga takut melarat lak.. hm semalam dah aku spare kan ubat batuk, demam dan selsema...

Hari ni, kena pack barang-barang lak, esok aku lak kena berkursus kat merbok, kedah.. terpaksa mintak tolong tgk2 kan adik esok, pasal esok baru mama balik, mungkin malam baru sampai, aku akan bertolak pagi, selepas hantar athirah dan angah pi kerja.. so aku akan bercuti la dari berladang dan juga berblogging.. tapi Fb mungkin melalui telefon saja la..

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Daulat Tuanku

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US