Skip to main content

Jangan harap...

Seperti yang aku bagitau tadi, kalau ikut rancangan nya sementara mem aku nak sampai rumah, Athirah macam biasa aku hantar rumah mak dua, petangnya maksu dia akan hantar balik rumah, manakala angah dia balik naik bas.. Adieq anieq pulak akan duduk di rumah dengan Tok Pah dia, itu yang di rancang dan itu yang telah di janjikan...

Tapi tu lah, itu yang di rancang, tak semua yang di rancang itu dapat di laksanakan, petang tadi tunggu punya tunggu Tok Pah tak datang-datang juga , hinggalah Maghrib tak juga sampai-sampai, kemudiannya baru mem aku telefon yang tok pah tak boleh nak mai pasal Kak Chak (kak ipar aku la..) sudah kidnap Tok Pah untuk pi teman dia buat checkup di KMC Alor Setar esok, juga kerana katanya ada majlis kenduri di dua tiga tempat kot nak kena pi, hmmm.. jawab dia lari dari plan la, dalam masa terdesak nih nak buat plan macam mana?

Harapnya esok pengasuh adik anieq akan ada di rumah, tidak kemana-mana pasai plan asai tak hantar mengasuh, harapnya dia takdak kenuri mana-mana, kalau tak entah lah macam mana nak jadi, Angah dia gi keja, isk susah juga kalau jadi macam ni...

Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!

Cuti...