Skip to main content

Mr Mama Part 3...




Baru, baru saja keluar.. cerita Mr Mama part 3, yehaa mem aku keluar lagi.. berkursus lagi, kalai ni kena kursus lagi, kali ni kursus Biro Tata Negara, kursus yang tengah top namanya sekarang, di sebut2 di merata-merata terutama nya di Selangor, kerana kerajaan Negeri Selangor telah mengharamkan kursus BTN ni.. dan sayugianya mem aku dapat kursus di Kuala Selangor lah pulak, abis tu macam mana nak ceta lak tu kan?
Tadi juga ada kematian dekat umah aku, Tuan Hj Abidin Abu Bakar, memang di kenali di sekitar umah aku ni, dulunya mempunyai sebuah kilang memproses padi, dan antara orang yang berada sekitar kampung aku dan Kuala Perlis, hari ni juga mem aku bertolak ke Kuala Selangor , jadi agak sibuk juga la, keluar dari rumah dalam pukul 6.45pg hantar adik anieq ke rumah opahnya (err pengash aja panggil opah, lepas tu antar angah , lepas tu hantar Athirah pulak, balik lak umah amik mama untuk ke Polimas , lepas tu terus aku balik pergi mengunjung.. lepas tu terus datang pejabat pulak.. hu hu panjang lak route aku pagi ni. Jadi malam ni aku akan jadi mr mama pulak..

Comments

Popular posts from this blog

Cuti...

Jom Hiking daa

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!