Skip to main content

Hu hu.. edisi orang kuning..

Dua minggu nih, sebenar nya aku 'kedemaman', khayal kan pada sesuatu, tercari-cari aku kesana sini, berkejaran sana sini, bergegas ke Jalan Kilang ais Alor Setar, kemudian ke Kanchut pulak.. patah balik ke jalan Kilang ais kemudian patah balik ke Kanchut dan patah balik ke JalanKilang Ais.. adeh pimai pi mai tapi masih juga belom dapat.. adeh bila boleh dapat 'Orang Kuning ' itu..?
okey la... stop dulu intro yang fail subjek kefahaman tu.. 
Okeh macam ni aje lah, ada orang yangnak sponsor line Digi untuk aku, ok kan.. ? Jadi aku terima sajalah malahan amat aku alu-alau kan, malahan melebih-lebih pulak aku dengan mintak satu lagi line untuk mem aku, okeh lah kan? Jadinya kami sekeluarga dah jadi geng orang kuning la... jadi lebih menjimatkan kerana plan ni banyak la di punya bonusnya..  okey lah.. tgk je la duta Digi kami nih... he heee 

okey selepas siap register dapat lah dua pek Digi Pospaid ni.. 
Nak dapat ni , jenuh lah aku berkejar meyelesaikan bil Celcom yang la, menyebabkan aku di bar.. adeh Rm5.21 sen sajo yang membuatkan aku terpaksa berulang dua tiga kali.. he hee cabaran... cabaran

Eh siap ada slogan baru tu.. baru terperasan ...
"DIGI to[o] beautiful" (err ada orang DiGi terperasan tak...?)
Akhirnya bawak balik la aku bersama dengan belon nih yang athirah songlap dari stor kedai tu.. entah lah waktu mana yang dia masuk.. aleh-aleh bawak keluar belon yang berangkai-rangkai banyaknya tu.. hingga tak terkata tokei kedai tu.. akhirnya dapat juga bawak balik dua ... he hee 

Lepas abis semua tu, bawak lak Athirah gi City Plaza Alor Setar.. tengok pokok krismas.. tapi kan sekor Santa Claus pon takde..

errr Santa Claus tak de.. ngan poster Mickey kat belakang tupon boleh la bergambar..

Dah sampai umah, masih lagi dok pose aksi Duta DiGi.. hu huuuu

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Daulat Tuanku

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US