Skip to main content

Sehari bersama..

Okeh, hari nih ada entry lewat di publishkan, entry larut semalam, dimana siang tadi aku berdua-dua saja dengan Athirah.. hu huu sebenarnya budak nih selsema, bersin dan berhingus saja, dah di bagi ubat namun tak jalan juga , masih nak buas juga... hmmm sebenarnya tadi aku ke Polimas Jitra, mem aku nak menguruskan beberapa perkara yang perlu di lakukan segera, mem aku akan menghadiri satu temuduga pada 3/12/2008 di Politeknik Sultanah Bahiyah di Kulim Kedah. Jadi kena buat segera la, kalau tak aku kena cuti lak kan hari ni, tapi walau bagai mana pun lusa, Selasa dan Rabu terpaksa la aku bercuti.. okeh cerita pasal si Athirah ni kan
akan aku masukkan di sini .. jumpa disana yer..?

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Daulat Tuanku

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US