Majlis Kesyukuran dan bercukur.. Part 1

Thursday, November 13, 2008

Majlis Kesyukuran dan bercukur.. Part 1


Alhamdulillah, selepas bertegang betis, lengan dan urat-urat sebgal ku, majlis bercukur dan kesyukuran telah selesai dengan sempurnanya.. sebenarnya aku masih amat letih rasanya, tiada terdaya nak celik mata rasanya.. tapi ku tahan jua semata nak update.. aku tau ada yang dah tak sabar nak tau macam mana perjalanan kenduri nih, Alhamdulillah semua nya berjalan dengan selamat.. walau terdapat beberapa hal berlaku tapi dasarnya semuanya berjalan dengan elok.. yang lain-lain layan saja la.. gambar yang sedikit nih.. aku hanya sempat snap sedikit dek kebizian dengan segala urusannya.. layan sajal lah dulu gambarnya nih.
Athirah yang tak mou berenggang dengan Anieq yang sedang di cukur rambutnya..

"Anieq botak!".. jerit Athirah... tapi dia masih cool saja kan..? Tak nangis masa bercukur, malahan tido saja.. ni selepas di mandikan, gamaknya terasa ringan kepalanya.. 

Antara hadirin dan hadirat sekelian yang sudi menghabiskan juadah yang disediakan..
(alamak gambar juadah terlupak nak amik.. huh bz sungguh la ni.. )

Gambar masa malam, selepas semua tetamu balik rumah, lega rasanya kan anieq. dah tak der sapa yang nak kaco-kaco lagi.. siang tadi nak tido pon tak senangkan.. kejap-kejap diangkat.. kejap-kejap di cium.. nak tido pon tak senangkan, anieq? 

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...