YM..

September 26, 2005

Hi.. ari ni tak de foto la.. tapi aku nak menulis gak.... ntah kenapa ari ramai kenalan aku singgah kat ym.. ada ma, ada ppah , ada adik ila dan dua tiga org lagi.. sonok la aku.. menge'chat ajelah" aku...

Kemarin cuti.. aku ada kat umah mertua aje.. depa nak buat kenduri arwah dan doa selamat.. seharian juga lah aku dok kat situ.. tak der menda nak buat gi... kenduri je, tolong-tolong mana yang patut .. heh buat la apa yg patut .. ok la tu..

You Might Also Like

0 comments