Air besar...

Tuesday, September 20, 2005

Air besar...



Weh.. sori lama tak update.. aku cuti sakan la.. dari jumaat sampai ari ni selasa baru masuk keja balik.. tak der aper sangat nak buat kat umah.. ujan je manjang.. tapi ari sabtu tu aku sempat jalan2 kat tepi laut.. air pasang.. dah tu berangin lak.. tu yang beralun tu.. hmm ikan kat Sg Baru tak de.. isk patah balik kat Kuala Perlis.. emm mahal ler.. i kilo ikan temenung rm5.00 perghhh tapi dah tak dak ikan kena beli jugak la...

ari ni aku takder kat pejabat .. aku gi Kuala Perlis.. barang2 dan perabot nak sampai kot .. pasal tu aku kena dok kat sana ari ni..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...