Skip to main content

Emm.. pengenalan..

HI.. assalamualaikum!

Kiranya ini adalah pertama kali aku cuba untuk meriwayatkan kisah ku.. entahlah apa yang aku masukkan adalam diari maya ku ini.. hah.. sejarah ni.. aku akan cuba untuk menjadi sejujur mungkin.. untuk menjadi sebaik mungkin.. haa.. haa.. saper lah yang nak tengok blog aku nih.. pada siapa lah yang akan aku berikan laman blog aku nih.. entah lah..

harap harap aku akan dapat selalu update kan blog aku nih..

kalau korang terbaca ker.. ha..ha jangan la komplen sangat no..

aku pon bukan nya pandai sangat..

cuma rasanya disini lah aku nak berlaku jujur.. cerita pasal diriku.. tempat aku nak luah kan perasaan.. bercerita.. simpang kenangan..

Key lah dulu aku nyer introduksi..
bye..

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para

Jom pegi school... #moodpischool