Skip to main content

Aku pernah...

Pengalaman mengajarku
Jangan mudah meluahkan isi hatiku
Tapi bila ia melamarku
Senyuman ayumu hatiku luas terbuka
Yang kuidamkan musnah
Yang kugenggam terpisah

Aku pernah, jatuh cinta
Kerana cinta diriku merana
Aku pernah bahagia
Kata manisnya buat ku terpedaya

Biarkan aku temankan pilu
Haruskah cinta oh kejam padaku

Kini mula ku terasakan
Degupan hatiku mula rasa oh gelisah
Kehadiranmu ku mengharapkan
Akan menghilangkan kegelapan di hidupku
Kau yang seharus yang pertama
Agar terakhir selamanya

Yang ku lupa, kisah yang lalu
Akan ku gubah oh hidup yang baru... uh yeah...
Kerana aku pernah... pernah yeah...

Kisah yang lama mengajar aku
Agar bahagia hidup bersamamu
Yang ku cinta...

Ferhad


..... entah mengapa hari ni aku teringat nak masukkan lirik lagu ferhad ni dalam blog aku nih.. heh angau ker aku..?

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Pagi ni awan berlapis lapis ni hah.. setelah semalam ujan turun.. moga awan yang berlapis ni membawa seribu warna kebaikkan pada semua di pagi jumaat ini...

Vote for me...