Episod jogging di Pengkalan Assam..

Wednesday, May 19, 2004

Episod jogging di Pengkalan Assam..


Emmm.. ari tu Sue cakap kalau nak gi jogging ajak la dia sekali..

(isk aku hairan la.. pasai kalau nak jogging Sue ajak aku..? Pasai aper yer... aku pon tak pasti.. kadang - kadang Sue ni buat tak tau jer kat aku... bila dah lama tak contact dia cari lak! Emm .. biarlah soalan tu .. aku pon tak tau nak jawab!)

Jadi aku pun call lah dia dia.. heh jogging ngan Sue ape salahnyer kan.. daipada dok jogging sorang! Emm.. dia cakap alah baju dah bawak, tapi ntah ler Abg Zul.. Nanti tengok kat sana.. Kalau Sue ada kira jadi lah.. ( Emm selalu gak aku dapat situasi macam nih.. isk aper haa dia nih.. dok main sorang tarik jer ngan aku!)

Jadi petang sikit dalam kul 6.00 aku turun la kat denai, toleh kiri kanan tengok dia tak der pon... tak per lah aku warming up dulu.. isk tak der gak.. tak per lah aku jogging lah sorang2.. isk dah dekat nak abih jogging tak call lagi si Sue nih.. gi mana aa, ada kat belakang kot.. aku call dia lagi.. " Sue ada kat ne nih..?".. " Sori Abg Zul, Sue dah balik umah dah nih, letih la.. keja banyak la ari ni... Esok tengok le kalau tak der aper2 kita jogging yer.." .. ( Alah pulak dah mek nih.. )

Tak per lah aku nak tengok .. esok nak jadi macam mana lak yer..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...