Cuti panjang...

Tuesday, May 18, 2004

Cuti panjang...


Emm.. haa.. haaa,

dah 3 ari aku tak mem'blog'.. cuti panjang lah.. dari sabtu smp ari senin.. OK lah.. leh gak rileks-rileks kepa lah yang serabut nih.. Em cuti nih tak kemananya aku pegi pon...

Ari sabtu..
aaa ari sabtu aku gi Alor Setaq..ada sukan. Ada Friendshp Games ngan perpustakaan Kedah.. aku main ping pong jer.. alah cam ner nak menang .. dah le main regu.. regu nya lak pakai sambau jer mana yang ada.. isk nampak sangat tak der latihan... Kawan2 aku yang lain ada gak yang main sepak takraw, badminton dart.. em yang pompuan ada gak yang main bola jaring.. congkak.. cian ngan pasukan bola jaring.. dah la ramai yang pandai-pandai main tuh terpaksa tarik diri lak.. masalah nak antaq anak gi tusyen lah.. yang nu lah, yang nih lah.. emmm bila la nak berkembang sukan tempat aku keja nih.. dah ler commitment tadak! Semangat jauh ler sekali.. dah tu support lak emmm.. jauh ler.. kalau setakat support ngan air lior alah.. orang tepi jalan pon banyak kan..? Tak per lah.. abis satu bab, pas nih depa ak mai sini... pasanggg!!!

Ari ahad,
Ari ahad macam biasa lah pi nat, emm nak cari aper yer kat nat emmm.. selain dari beli benda2 biasa tuh, emm gi cari makan.. dan hah aku jumpa citer Buli - Afdlin Shauki.. aahh rembat jer.. ORi? ehh tak der lah.. kat nat mana nak cari.. hehh hehh kalau lah aku kena tangkap.. macam mana yer..? So bali dari nat.. boring tengok Astro.. emm aku bukak ler BULI.. emm ok gak ler citer dia.. manyak kupasan tentang 'Inferiorrity Complex... Masalah dalaman dalam diri dia" heh aku kenan gak ngan citer dia.. boleh laa.. walaupun kupasan dia agak ke kartunan dia.. tapi hu kira masalh dia tahap cipan gak ler... haa.. haaa... Petang nyer aku gi ler ngan mak dan kak aku tengok sepupu aku yang baru bersalin tu.. heh errkkk! jumpa lak ngan pak yuih kurus.. buat per kat wad bersalin..? Emm bini aku bersalin laaa.. dapat anak pompuan....!!! hah.. bini kou bersalin? Eh bilo kou kawin..? tak panggei aku makan kenduri aku pon....?!! Iskk.. aku? emmm..

Isnin...
Pagi dak buat aper.. membasuh keta jer.. petang gi Lubuk Sireh.. .. pastu malam.. pastu abih lerrr..

Apalah sangat aktiviti aku kang cuti nih.... emmm

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...