Skip to main content

First try.. updating Covic19..

Okey.. ini kali pertama aku upadate pasal Covic19 ni.. iya la dah abis gelombang kedua ni.. tapi sekarang dah nak masuk gelombang ketiga ( atau dah memang dah masuk?).. yang pertama masa mula mula dulu dah gaduh2 pasal PM masa tu kata masih okey.. boleh masuk pelancong dari China walaupon dah terbukti akan jadi masalah tapi mungkin kerana pengaruh ekonomi.. boleh besabar ja..

Masuk gelombang kedua bukan sahaja Covic19 sahaja di perangi malahan kerajaan juga tertukar.. adeh kelam kelibut negara jadinya.. yabg tebuk atap masum rumah baru la.. yang kapal pecah beli kapal baru lah.. juga negara di kenakan PKP.. mean tiada rentas sempadan negeri.. aktiviti luar juga dihadkan.. maka semua pihak tumpukan perhatian untuk meratakan graf jangkitan Covid19.. Alhamdulillah berjaya juga akhirnya.. sampai satu digit kes malah sampai sifar kes dalam sehari.. tapi kini..

Selepas pilihanraya negeri Sabah.. nampaknya makin naik pulak kes.. ialah bila Sabah menjasi tempat merebaknya kembali Covid.. mana yang balik lepas berkempen disana ramai juga positif.. dan dah ada timbalan menteei san menteri juga positif.. adakah ini akan kembalinya PKP kali kedua.. moga dijauhkan lah.. tapi bnayak isu juga perlu di bincangkan.. 

Comments

Popular posts from this blog

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!

Cuti...

Entri kira muat...