Lama sudah tak berjogging

Saturday, September 8, 2012

Lama sudah tak berjogging


Adeh sudah lama tak berjogging.. seajak dari mama mula mengandung semula.. semua aktiviti luar terpaksa di hadkan.. adeh kena melayan orang mengandung.. bayangkan!.. nih dah masuk 9 bulan Anieff Najwan baru lah teringat nak bersenam balik.. tapi tu lah melayan kerenah anak-anak ni menjadikan masa agak terhad..

Hari berkebetulan Athirah kena sekolah, jadi pergi hantar dia lah.. kebetulan dah hantar dan masa persekolahan dia hanyalah dalam 2 jam saja jadi teringat lak jejak-jejak lama masa do berogging dulu, so terus je lah pegi sana... Jalan dalam satu round jer lah.. pastu gi sarapan.. dan pastu terus amik Athirah dalam kol sepuluh... he he ada gak aktiviti kan..?

 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...