Kayuh cik Awang kayuh...

Monday, September 17, 2012

Kayuh cik Awang kayuh...


Sudah lama tak mengayuh basikal.... Leaps mula bekerja terus beli motosikal, jadi basikal terbiar kereputan macam tu je la... Kini mama beli basikal, si abah Cuba-Cuba lah, maklum la, dah lamaa tak mengayuh... Pagi ni baru sempat try.... Ke lait jadinya... Target 5 km pon tak dapat....

19.09.2012
Okeh Re Edit balik ... buruk benor gambornya... 




okeh.. macam ni lebih kurang statistik yang aku dapat dari route yang aku kayuh hari tu, dekat je sebenarnya.. ok lah buat masa ni, dah lama tak kayuh mana lah nak boleh henjut lebih lagi kan.. so be slow and steady.. dan harap-harap lepas nih aku dapat beli basikal sendiri.. tak mahal tak pe.. asal leh aku kayuh... yang penting bagi aku dapat kayuh masuk kampung lagi sesuai bagi aku buat masa nih.. tapi kalau dah maintain nanti kalau nak ikut pengayuh lain kedepan lah kita cerita lah ye...


0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...