Adeh.. layan filem lama..

July 02, 2011

Hari ni, tidak dapat nak kemana-mana, mama masih lagi sakit mata, tengok makin bertambah merah la pulak, mungkin pasal dia lupa boh ubat semalam pasal tu makin merah... atau mungkin juga mama tak mau makan ubat pasal rasanya pahit, eh betul kalau ubat mata walaupun letak kat mata tapi kerengkong akan terasa pahit.

Dalam pukul 12.00 lebih macam tuh selepas habis, basuh baju ( eleh biasa la maid jepun lah buat kan) dan sidai semua belaka baru ah nak boleh rilek, dengan tiba-tiba terdengar lagu nih berkumandang kat tv angah, terus aje gi jenguk, oh ada slot hindustan cita Aa Gale lag Ja.. cite lama lah, memang layan weh.. siap leh nampak mama nangis2 lagi, tapi leh cover ngan sakit mata lah, waa tangkap syahdu aje lah, tak der la sampei meleleh .. ha ha cover apa...!!






lagu dia best-best.. layan aje lah....

You Might Also Like

0 comments