Orang Brunei dan rumah

July 05, 2011

Kesian rumah peninggalan ma dan ayah aku, dah mula mereput, di makan usia dan juga di makan anai-anai, sampai kan salah satu kayunya jatuh menimpa angah, maka terpaksa lah di baiki, mana yang reput di buang ganti, mana yang tak sesuai terpaksa di ubah suaikan... 




mana yang berselerak tuh paham2 je lah kan.. dah umah pon dalam pembaikkan.. macam ni lah jadinya

You Might Also Like

0 comments