Puteri di malam merdeka

Thursday, August 30, 2007

Puteri di malam merdeka


Yeah.. malam ni malam merdeka.. ingat nak bawak Athirah pi tengok kereta berhias.. yer la.. bukan senang, bukan selalu ada keta berhias ni, ni sempena jubli emas ulang tahun kemerdekaan malaysia ni kan..?
Petangnya lepas amik athirah kat TAsKA dia tu.. dok control nak bagi dia lena.. emm tapi tak lena-lena gak.. mungkin dah puas lena kot..

Kol 7.00pm..

Ahirah masih ok.. mata masih cerah, dan masih aktif bermain. Dah siap makan.. jadi kang dia tak lapar masa nak pi tengok kereta berhias.. kalau lapar pon akan dibekalkan dengan biskut dan susu..

Kol 7.20pm..

Mama dan abah dah siap mandi, makan serba sedikit, Athirah masih bersembang dengan angah dia, masih aktif.. tapi.. dah mula dok genyeh-genyeh(?) mata.. isk dah ngantuk ker?



Kol 7.45pm...


Mama dan abah dah siap sembahyang, emm athirah nampak nya dah tiga suku lali, emm nampaknya nelepas la dia nak tengok keta berhias.. so bawak masuk bilik.. tidurkan ajer... dalam kol 8.15 lebih dah tertidur...



Kol 8.30pm..


ngan mama, nak pegi tak ni, athirah dah lena.. (athirah kalau dah lena ni susah nak jaga gak.. melainkan kalau dia panas, terlalu bising.. atau banyak nyamuk).. emm dah alang-alang dah siap ni jom lah pegi jugak.. tinggal athirah kat angah dia.. siapkan semua susu dia.. in case kalau jaga..



Kol 8.45pm..


ada kat tempat keta berhias tu.. dekat jer.. jabatan aku ada juga buat keta berhias ni join dengan pejabat lain.. (kes jimat kos la ni.).. dapat juga aku snap gambar-gambar keta berhias.. bersama dengan puteri-puterinya sekali..( gambar jer la...) tapi yer la.. dah kamera murah ni.. gelap jer la gambarnya



kol 11.00 pm..


balik umah.. athirah baru dok golek2.. cari susu.. emm nasib baik... bancuh susu.. tido balik..


Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...