Nur Saidatul Athirah...

Monday, June 19, 2006

Nur Saidatul Athirah...





Adus.. dah berperah otak.. nak cari nama.. abisnya .. ni lah nama terbaik yang dapat di putuskan... emm jadi campur nama mak dia suka sikit.. pastu nama tarwah tuk dia sikit.. maka jadi la nama nih.. moga2 nama ni akan menjadi baik untuk baby ..

err takder entry panjang ari ni.. masih bercuti.. esok pi KL amik peksa KPSL.. moga2 ada rezeki baby pas peksa leh naik pangkat ( isk tapi mana la sempat nak baca buku nih.. mana dengan piala dunia lagi... ).. kang ari jumaat depan baru masuk keja balik...

Semalam ada buat maujlis aqiqah untuk anak.. ingatkan nak buat sikit2 je.. alih2 jadi sederhana besarnya ... emm yer la .. tambah ayam dan ikan.. kang dah jadi banyak.. pastu panggilan pon lebihkan sikit .. haahh ramai jadinya lembik badan aku.. tak leh tgk bola semalam.. letihhh siotttt...

hehh tgk gambar baby tu.. mula2 masa nak bercukur tu dia main jeling mata jer kat tok bidan tu... masa dok bercukur tu selamber jer.. tak nangisk pon... lepas jer mandi fuhh meletup ler suara gurau dia tu (macam suara bapa dia) dah dapat susu terus jer dia tido balik... isk mudah sungguh...

1 comments :

Anonymous said...

amboiii tembammmmnya macam mak dia la.emm..sorry masa kenduri hari tu tak leh pi la pasai tak de worang nak tolong bwk.mail pi dusun nebas.tgk la kang hari ahad kang kami sampei la pulak kat sg padang tu yekkk.what ever tahniah .dah jadi bapakkkkkkkkkkkkkkk..

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...