Wheel Chair

June 08, 2006



Emm ingat tak kesah sowang member aku tu yang accident dulu.. hah sekarang ni dah beransur sihat la dia ni.. ni tgk dengan senyuman dia tu.. dah macam pemenang lak.. apa yang dia menang tah.. dah 2 bulan lebih terlantar ni baru nak rasa keluar dunia balik.. lon leh jalan lagi.. pasal dua2 kaki dia tercedera.. kiranya sebulan lagi la baru leh masuk therapy.. baru nak ena belajar berjalan balik...

Kalau tengok kan dia .. rasa macam insaf la.. tak nak bawak keta laju2.. bawak ciput2 jer.. tapi kalau dah ciput kang kena hon dengan keta belakang lak kan? susah jugak tu.. apa2 pon kena pandai2 la.. kang sendiri yang susah .. sendiri juga yang tanggung...

Sekarang ni aku dalam pra kesibukkan la.. ada 2 , 3 program yang akan di kendalikan.. ada program kembara bahasa yang akan berlangsung nanti.. pastu kembaram bahasa peringkat kebangsaan... pastu ada pesta buku lagi.. pastu ada Majlis perasmian perpustakaan Cawangan Simpang Kuala Perlis.. dan pastu dah masuk ogos.. masuk september dah ada bazaar merdeka lagi.. waa sibuk nih..

Abis tu macam mana la si kecil nak bermesra dengan daddy dia?.. alah macam mana ni..? aper2 pon nak aku kasi info dari masa ke semasa la..! Adioss aku balik dulu yek...

You Might Also Like

0 comments