Projek Buat Porch 1

Wednesday, September 30, 2015

Projek Buat Porch 1


Projek Porch ni tidak lah ter masuk dalam package pembinaan rumah.. pasal pada asal nya nak buat porch yg agak mudah dan bila ada budget sahaja, maknanya bukan dalam masa terdekat lah.. tapi ada bahan-bahan binaan yang lebih dan kontraktor pon tawarkan buat siap-siap .. jadi ok lah buat saja porch dulu.. tinggal lah yang lain2.

kerja pembesihan tapak nak buat porch.

Dek kerana nak porch ni.. terpaksa la aku korban kan mempelam harumanis kat depan tu.. tak pa lah nanti kita tanam lain.. kan. Kerja pembersihan tapak berjalan serentak dengan pembersihan tapak untuk buat dapur.

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...