Lantai kasar

Monday, May 11, 2015

Lantai kasar


Selepas tanah sia di mampatkan.. maka proses membuat lantai kasar di mulakan. Sebelum di masukkan konkrit racun anai-anai di masukkan, di tabur ke tanah.. kemudian di hampar plastik biru sebelum di letakkan dawai BNC.. dah siap semua tu baru lah di masukkan simen konkrit.

IMG_20150511_083010 IMG_20150511_083019




IMG_20150511_125558 IMG_20150511_125609 IMG_20150511_173219 IMG_20150511_174054 IMG_20150511_174101 IMG_20150512_070339


Kerja-kerja lantai ni berakhir dah dekat nak Maghrib dah.. tak dapat nak siap kan sepenuhnya kerana pasir tak cukup.. isk sikit sangat dah tinggal.. tapi apa nak bnuat dahmemang tak cukup.. jenuh depa dok kikis kat bawah tu.. tapi tak cukup juga,,

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...