Jalan-jalan...

Sunday, December 16, 2012

Jalan-jalan...


Okeh.. hari nin boleh pi jalan-jalan,, ,tapi itu le budak Anief kena tinggal lah pasal petang-petang dok hujan saja, kang kalau kena ujan dah demam.. susah lah pulak terpaksa lah tinggal sekejap.. tak lama pon. Destinasi jalan-jalan ialah Padang Besar.. dan sememang nya bagai di ramal hujan turun juga petang nih.. dan masih juga ramai dengan orang kat sini , maklum saja lah musim cuti sekolah dan hujung minggu pula... sampai kan kereta pon payah nak parking, dan jalan pon jem.. semua dah jadi sehala aje... 

Masuk kejap je dalam pekan Padang Besar, beli t shirt selai dua kat mama dan abah, baju budak-budak, serta jajan... lepas tuh bertolak balik.. heh kejap jer..
 
Tgk.. teringin spek mato la pulok....

 
opss singgah kat sini kejap .. nak tg ostrich kejap kata depa...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...