Monday, July 16, 2012

Eksiden berkembaq

Tadi dalam pukul 3 lebih, dua eksiden terjadi dekat ngan umah, ikut dari cerita kawan2 FB yang lalu (pasai aku kat tempat keja, jadi tak tau lah peristiwa nih, tapi thanks to FB ada juga orang yang laporkan bersama gambar..). Menurut kawan aku tuh, eksiden pertama melibat kan sdebuah kereta kancil dan Skuter Yamaha Ego..dia sendiri tak pasti nasib pemandu skuter tu sebab masa dia sampai pemandu tu dah di bawa ke hospital.
eksiden pertama

Eksiden kedua pulak rentetan dari eksiden pertama, dek kerana selisih  kereta yang bawak perlahan tu (mungkin nak tgk kemalangan tadi) menyebabkan kedua bergesel dan motor tidak dapat dikawal dan jadi diatas jalan, dan kemudian di gilis oleh sebuah lori simen.



Pemandu motor ni budak sekolah masih berunifom masa nih,, nasib baik tak ada apa2... 


No comments: