Sigh! Masih terasa...

Thursday, December 23, 2004

Sigh! Masih terasa...


Emm.. aku masih tak dapat lupakan peristiwa ni..
Entah lah samapi bila pun tak tau...
Macamana nak kukatakan..
Sememangnya aku buat silap..
Aku dah terlajak ..
Tapi kenapa aku rasa seperti di pergunakann..?
Aku paham..
kalau dia marahkan aku..
kerana dia sememang patut marahkan aku..
Tapi mengapa aku takleh terima..?
Kan kalau dia nak dengaq apa yang aku nak luahkan..
adalah senang aku dapat menerimanya..
Sigh!!...
Pastinya..
apa pun yang terjadi
ada orang yang memainkan peranannya..
apa yg terjadi tak sepatutnya terjadi seperti sekarang..
Ndak ke dia mendengar..?
Boleh kah dia terima..?
Amat berkesan peranannya..
Maka hilanglah segala janji manis..
Kata-kata indah..
Dan..
Boleh kah dia terima..?

Allah! Hanya Dia yang lebih Mengetahui...

P/S:
Ari ni aku kuar ngan Ija..
Takde makan-makan..
cuma bersembang dan bercerita..
Cuma tak terungkap apa yg ada dalam fikiran ku..
Biarlah..
Semoga hari yang mendatang..
Lebih membawa sinar..
Menjadi pendorong kebaikan dan..
kebahagiaan di hari depan..

Pada dia;
Mungkin aku salah tanggap pada dia..
Tapi naluri aku.. masih kuat mengatakan
Aku kenal akan dia..
Semoga dia terus mengharungi kebahagiaan dan..
Ketenangan hidup..
Biarlah kusimpan apa yang telah terjadi
Demi kebahagiaannya..
Mahu kah dia tahu...?
Aku pun tak tahu...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...