Skip to main content

Emm.. dah lama aku tak memblog..

Hi..

Dah lama aku tak memblog...
kenaper.?

Ntah lah .. dah lama aku terasa boring sangat..
Aku penah berminat untuk memblog sejak aku kenal 'dia'..
(biarlah aku kenalkan sebagai dia...lebih afdal rasanya.. pasal dia pun bukannya nak baca blog ni.. dan lagi aku pasti yg dia pun tentu tak mengizinkan namanya diukir kat sini .. kan?)
Dia lah sebenarnya yg banyak menghidupkan watak aku..
Watak hidup aku..
Sebenarnya aku nak memberi semangat dia dalam perjuangan hidup dia..
Emm.. sungguh aku tak bermaksud utk terlibat dalam apa jua hubungan yang lebih dari tu...
Tapi akhirnya aku melakukan juga kesalahan tu..
Aku mengungkap kan apa yg tak sepatut aku ungkapkan..
Aku sendiri telah mengkhianati diri aku..
Jadi sekarang sumer nya dah serabut..
Tak per la..
Mungkin aku jugak yg bersalah.. tapi kenapa aku sorang yg tanggung..
Aku jugak yg dipersalahkan...?
Emmm...
Ampeshkan..?

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para