Cendol bang..?

December 16, 2014


Hari ni bercuti.. ialah ada lah sikit-sikit lagi baki cuti.. dah hujung tahun ni.. boleh la kasi clear sikit.. Inmgat boleh la duduk di rumah, pergi tengok pokok-pokok kat belakang rumah tu.. tapi dah hujan la pulak.. jadi mem ajak lah gi cari barang-barang sikit..

sampai kat kedai maleh nak masuk pulak hujan masih turun, jadi mem aje lah keluar beli barang.. kita tunggu dalam keta pon tak pa la.. tak de nak beli apa sangat pon.. dalam dok seronok layan lagu dalam keta, tiba-tiba (aceicei macam saspen ja.. ) cermin sisi kereta di ketuk. Tengok 

You Might Also Like

0 comments