yuk jogging Santai

September 21, 2013

Lama sudah tak jogging ooo... masing2 dah sibuk dengan kerja, keluar awal pagi balik dah dekat nak senja jadi mana ada masa nak beriadah kan.. Kalau nak sempat pon time ujung minggu macam ni lah.. sebenarnya ni kes menunaikan janji lama kat dua org budak nih yang dah kepingin sangat nak main kat taman so layan je lah... sementelah dah ada kat sana tgk ada lak student2 buat aktiviti ala-ala galakan membaca bagai.. layan je lah.. 







You Might Also Like

0 comments