Dah bulan sepuluh

October 06, 2004

Hi,
Dah bulan sepuluh kan..? Cepatnya masa berlalu...
Sori ler tak sempat nak aku menyelalu nak updatekan blog nih...
Kadang2 banyak keja.. kadang aku kelu.. kadang2 aku tak tau nak buat apa...

Tak banyak yang berlaku kepada ku kebelakangan nih...
Cuma ada sesuatu yang besar yang akan berlaku padaku dalam bulan ni...
Peristiwa yang pastinya akan merubah perjalanan hidup aku..
Sesuatu yang aku impi dan mimpikan..
Akhirnya akan datang jua..
Nampaknya tak berdaya aku nak larikan diriku lagi...
Aku pasrah aje lah..
Biarlah ia berlaku...
Walau baik.. walau buruk.. aku harus tempuhi jugakkan..?

Takper lah biarlah ...
Apa pun yang akan berlaku...
Sesunguhnya aku pasrah....

You Might Also Like

0 comments