...PTK lagi....

March 21, 2009

Hari tu, aku ada dok mengeluh pasal tak dapat nak pergi amik peksa PTK kat KL kan? kat sini , tapi selepas di cuit sana-cuit sini, maka akhirnya nama aku di masukkan juga untuk amik peperiksaan, tapi surat tawaran tidak sempat hendak di pos, cuma no giliran saja yang di beri, suratnya kan di bagi kemudian kat pusat peperiksaan, jadinya akhirnya aku dapat juga pergi KL nak amik peksa.. hu huu, kami di jangka akan bertolak awal pagi pada 24.03.09, peksa pada 25.03.09 dan balik hari yang sama, hanya tido semalam sahaja.. jadi mau tak sekarang nih aku kena prepare la serba sedikit apa yang patut di buat, baca sana sini serba sedikit.. jadi itu je lah preparation nya.. 

You Might Also Like

1 comments