... weng lagi...

March 19, 2009


Yeah... weng aku bau nak ilang.. tapi kan dengan tiba-tiba dia up balik, aku kan sekarang ni tengah dok pepare nak gi amik peksa PTK kat KL (.. boleh la jalan-jalan sama pasai pi ngan van jabatan..), sekali dalam dok sonok-sonok nak pi tu, nama aku tecicir la pulak, entah macam mana boleh tercicir, aku pon tak tau, padahal hari tu borang di fax sekali dengan kawan2 aku yang laen.. isk tension la aku macam ni... macam mana depa wak keja tah.. ampessshh.. baru nak sonok-sonok dah jadi macam ni... 

You Might Also Like

0 comments