Dairi hari ni...

Saturday, May 26, 2012

Dairi hari ni...


Dairi hari ni.. isk pulak dah , berdiari-diari pulak heh he apa kes kan, okeh macam biasa, macam juga minggu lepas, pagi Sabtu bawak Athirah bwerlatih berenang, nampak gaya macam aberani dah sikittt.. he he








Balik dari berenang, layan aje lah budak nih, dia dah ada kawan baru nih, sampai geram-geram, siap di gigit-gigit, bahkan hisap-hisap mainan tu, punya lah dia geram....





Dan macam biasa lah, bilah dah mula cuti sekolah nih, banyak lah pulak panggilan makan kenuri, hari nih saja aku ada 3 panggilan, namun sempat pergi hanya 2 buah saja lah, yang ketiga iaitu kenuri kawan satu opis nih memang tak dapat nak pergi lah.. soo sori yerrr Arni...


esok...? hmm tak der lah pulak panggilan makan kenuri.. tapi aku dah ada projek lain.. he he 



0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...