Aqiqah Anief

April 05, 2012

Sebenarnya dah lama nak buat majlis Aqiqah untuk Anief nih, tapi dek keadaan mama yang tak mengizinkan, keadaan poket jua tak mengizin kan maka terpaksa lah di tunda, dari satu tarikh ke satu tarikh, maklumlah kecik-kecik kenuri pon makan modal juga.

Dah ada modal sikit-sikit tu terus aje lah buat, kang terbabas pulak kan, nhih pon budget kecik jer lah, panggilan sekadar kawan tempat keja, orang kampung dan adik beradik dekat je adalah dalam 180 - 200 orang macam tuh, tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, lauk pauk pon ngam ajer.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments