Sukan Kakitangan Kerajaan Negeri Perlis

February 09, 2012

Isk sudah lama tak bersukan, bukannya tak berkeinginan, tapi dek kerana kekangan masa dan keperluan lain,maka tak sempat lah nak bersukan,makamakin bertambah-tambah pulak lemakkat badan, tapi dek kerana semangat berpasukan, turun jua hari ni..  hehe, dan acara yang sempat di sertai hanya lah menarik tali. Isk sukan orang veteran dah nih.. 


okeh abaikan para gadis2di hadapan tuh.. he he gambar terselit je nih...


wah kalau tengok gayanya nih..hmmm boleh johan, tapi bila tengok kat bawah nih ...ha ha masing-masing buat lah penilaian sendiri ye... 



Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments