Orang Filem masuk kampung..?

December 24, 2011

Wah, hari tu dok jenguk-jengok kat depan umah seberang jalan tuh, pe pasal la keta banyak, pastu lak ada generator bagai, pastu lak ada bomba juga, isk apa pasal lak kan..? Suspen jugak kalau ada orang sakit ke ninggal ke mesti dah tau dah kan, apa pon bior je lah, tengok dari jauh jauh saja, nih dah masuk hari ketiga terigin lak nak tengok juga apa kes sebenarnya kan..? So ngintai-ngintai ler, lor ada keta tv juga kat situ, TV3.. hmm gi dekat gi tgk aada gak generator... gi lagi baru la tau.. ooo ada orang buat drama kat situ, ingat kan pasal apa tadi... 

sapa yer baju biru tu, dengan krew2 dia...

banyak gak barang depa..
ni la rupa rumah dia, cantik gak pemandangan sekitar nih, dengan background Bukit Papan...








nih tuan rumah dia.. siap bergambo lagi tuh...

Posted by Picasa

You Might Also Like

1 comments