Dah bercukur dah...

Wednesday, December 21, 2011

Dah bercukur dah...


Yeah... dah selamat bercukur dah Adik Anief nih... walaupon masa bercukur dia dah 10 hari dan masih dok berulang alik ke klinik check Jaundice (kuning) dia, bukan apa moga2 bila dah bercukur tu moga cepat sembuh kuning dia, hmmm dan Alhamdulillah lepas bercukur esok tu pi check dah discharge dari pi check kuning dia, Alhamdulillah .....
masa ni masih pujuk2 nak bercukur....
...lepas tuh kena redho je lah Adik Anief ooo...
..sekali tengok macam tido, dua kali tgk rupanya dia seriau ngan mata pisau tuh..
owh off fokus, atau teknik?.. dah abis sebahagian...
akhirnya dah siap, tunggu nk di mandikan...
okeh dh siap pakai baju bagai...
ada bedak sejuk lagi tu
Nih dia tok cik yang tolong botakkan rambut Adik Anief, baru je sampai balik dari mengerjakan haji..

rombongan dari Pahang nih...
Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...