Hujan Lebat...

Sunday, September 11, 2011

Hujan Lebat...


Adeh.. semalam ujan lebat betul.. bukatsetakat semalam tapi dari pagi kemarin lagi dah hujan, lebat lak tu.. dan semalam kemuncaknya kot, siap dengan ribut kuat lagi.. tapi kan entah macam mana aku boleh tak sedar pasal ribut nih, mungkin letih sangat + syok tidoq pasal hari ujan..
Bangun pagi je tengok, nah terbonkang dah macam nih.. isk haru betui lah, jadi mau tak mau terpaksa la aku bersihkan semua tu.. dah la ujan masih lagi renyai-renyai.. 





akhirnya tak sempat jua nak habiskan pasla ujan makin lebat.. err mcm ni aje la yang sempat aku bersihkan dulu.....
Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...