Rumah Wa Jih dalam renovation

August 22, 2011

Setelah sekian lama rumah Wa Jih tidak di ganggu gugat, walaupun entah berapa belas mau pun puluh kali di naiki ayer bah, akhirnya berubah jua, dah kena upgrade dah, maklum lah rumah lama... rangcangannya rumah ni akan di buat dari belakang ke depan, bermakna dapur lama akan di roboh, lepas tu buat baru, dah siap baru sambung ke rumah tengah dan depan.. 

Itu pun nanti terpulang pada budget lah kan, tak pe buat pelan-pelan pon ok, nanti senang nak kenduri, dua orang hero tuh dah sama-sama kerja.. nanti leh pakat-pakat bagi sumbangan.. leh cepat siap...






Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments